1. Úvod
  2. Absolventi
  3. Mgr. Kateřina Zinnerová

Mgr. Kateřina Zinnerová

Rok ukončení

2021

Pracovní pozice

Statutární zástupce ředitele školy (ZŠ)

Sféra

Veřejná a státní správa

Závěrečné práce

Vědomí a subjektivní zkušenost, Meditace jako cesta ke změněnému stavu vědomí (Bc)

Komplementarita východního a západního přístupu ke zkoumání vědomí (Mgr)

Studovaný obor/program

Bakalář - Humanistika | Magistr - Teorie a filozofie komunikace
  1. Jaké je Vaše zaměstnání a pracovní pozice?

V současné době pracuji na pozici zástupkyně ředitelky školy na Základní škole Sokolov, Pionýrů 1614, zároveň stále vyučuji český jazyk na 2. stupni.

  1. Popište Vaši běžnou pracovní náplň.

Má pracovní náplň zahrnuje především vedení pedagogického sboru, další řídící a kontrolní činnosti vyplývající z pozice a komunikaci s rodiči i dalšími partnery školy. Současně stále vyučuji český jazyk na druhém stupni, takže zůstávám v přímém kontaktu s žáky a výukou.

  1. Co považujete za své pracovní úspěchy.

Za úspěch považuji celou svoji dosavadní cestu. Prošla jsem si různorodými pracovními pozicemi a studovat vysokou školu jsem začala až v době, kdy mé děti už chodily do školy. Studium na Katedře filozofie opravdu změnilo můj pohled na svět a profesně mě posunulo do pracovních oblastí, o kterých jsem si dříve ani nedovolovala přemýšlet.

  1. Co ze svého studia jste dokázala zúročit ve Vašem zaměstnání?

Studium mi dalo schopnost nahlížet věci z více perspektiv, kriticky přemýšlet a hledat souvislosti tam, kde se zdánlivě nenabízejí. To využívám každý den – ať už při vedení pedagogického sboru, při komunikaci s rodiči, nebo při samotné výuce. Velmi přínosná je pro mě i dovednost kultivovaně formulovat a následně obhájit své myšlenky, což je v oblasti vzdělávání i vedení lidí nezbytné.

  1. Řekla byste, že Vám Vaše studium (konkrétně na Katedře filozofie) pomohlo k dosažení této práce?

Určitě ano. Studium na Katedře filozofie mě naučilo nejen hlouběji porozumět lidskému myšlení a komunikaci, ale i pracovat s rozdílnými názory a přístupy. Právě to je v roli zástupkyně ředitelky školy klíčové – být schopná naslouchat, přemýšlet nad různými pohledy a hledat cesty, jak lidi spojovat. Zároveň mi filozofické vzdělání dodalo sebedůvěru a širší rozhled, který mi je nejen pro vedení školy velkou oporou a čerpám z něj dodnes.

  1. Jste ve své práci spokojená?

V pozici zástupkyně ředitelky školy jsem od srpna tohoto roku, takže je pro mě vše nové, někdy napínavé, ale jsem spokojená. Posunula jsem se zase o krok dále. Dnes už vím, že nedokážu stát na jednom místě.

Skip to content